Pagina's

donderdag 3 februari 2011

Een maand gemist!

In januari ben ik er niet in geslaagd mijn blogske aan te vullen. Er was ook niet zo heel veel te melden. Het was een periode van bellen, mailen, wachten om uiteindelijk een beetje perspectief te krijgen in mijn Manx-dossier. Dat uitzicht is er nu eindelijk wel. DIV is het er mee eens dat er door de constructeur een Burton-gordelframe geplaatst wordt. En dan de Manx schouwingklaar maken (dempers, lichten ed.) en het zou moeten lukken. Eindelijk licht aan het einde van de tunnel. Met dank aan de vele mailhulp die ik kreeg van Burton-bezitters, leden van het 2cv-kitkarforum en vele anderen... Let's hope.


Ondertussen kreeg de Dyane een bumper op de goede hoogte én een trekhaak. Niet meteen om er een zware caravan mee te slepen, maar vb. wel een fietsensteuntje.
Ook ben ik ingeschreven op de 2cv wereldmeeting in Frankrijk en dan gaat de Dyane of de Manx mee op de trailer. Ik kijk er naar uit.

En meteen heb ik me weer in het actieve verenigingsleven gestort. In de oldtimerclub GRW waar ik al jaren lid van ben, heb ik een plaatske in het dagelijks bestuur opgenomen. Aan de kant blijven staan is niet mijn grootste gave.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten