Pagina's

zaterdag 10 april 2010

Schatten op zolder

Of toch niet: eigenlijk vond ik die schatten op minder dan 500 meter van mijn deur in een fabrieksgebouwtje. Ik vond die schatten niet zomaar toevallig, maar wel via een advertentie met foto op een Nederlandse site. (It's a small world).


Daarnet stond ik oog in oog met niet één, niet twee, maar drie Alleweders in jet-uitvoering. Aan de eerder banale vorm van de Alleweder werd door de zeer creatieve eigenaar een prachtig dakje toegevoegd dat zo van een vliegtuig vandaan lijkt te komen én bovendien zeer goed aansluit op de lijn van het geheel. Hierdoor krijgt de Alleweder een ander, niet alledaags uitzicht. De verbouwer deed dit niet één keer, maar twee keer en het derde vliegtuigdakje is in wording.
In één woord: indrukwekkend...


Zoals je kan zien, heb ik ook meteen mijn eerste Alleweder-ritje gemaakt. Niet in deze echte jetaangedreven Alleweder, maar wel in de streetlegal versie op de achtergrond.
Een bijzondere ervaring met allerlei nieuwe geluiden... Je voelt je echt in een straaljager!

Meer foto's vind je hier
Met zeer veel dank (ook voor de vele praktische tips) aan Jacques.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen