Pagina's

donderdag 22 april 2010

Huwelijk van auto en fiets?

Op mijn zoektocht naar een weatherproof trike (zeg maar een weerofgeenweer-trike) zocht ik een gestroomlijnde schelp om als basis te gebruiken. Maar waar vind je dat?

En toen reed er een auto voorbij met zo'n prachtige lange, gestroomlijnde skibox op het dak. Eureka! Na wat zoeken naar een geschikt model (lengte breedte en hoogte moeten kloppen) kwam ik terecht bij de modelletjes van Peugeot. Naar het schijnt zouden dat eigenlijk Thule boxen zijn. Dan nog even zoeken naar een betaalbaar tweedehands exemplaar. Voor een fractie van de prijs van een echte Streamer vond ik wat ik zocht.

Gisteren al even gepast en ja... moet lukken.


Zo zou het kunnen worden. Front en dak zijn nog computertruukjes, maar het komt...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen