Pagina's

zondag 28 maart 2010

Elk nadeel hep ze voordeel

Met de beroemde frase van Johan Cruyf in gedachten:
Neen, ik heb vandaag niet kunnen deelnemen aan de Oost-Vlaamse ligfietserstour.
Ja, mijn zonen hebben hierdoor kunnen kennis maken met mijn Ice T en ze waren er enthousiast over.



Dat laatste is op zich misschien niet wereldschokkend, maar het is wel de eerste keer dat ze beiden enthousiast zijn over een door mij aangekocht mobiel ding. Leuke ervaring.
Ondertussen zag ik al wat foto's van die tourtocht en die mag ik een volgende keer toch niet missen. Dus beter geen fuiven meer de avond er voor...

En nog een nieuwtje terzijde. De SPD-klikpedalen zitten op de Ice in combinatie met tweedehandse Shimano schoenen. Het is de eerste keer van mijn leven dat ik ingeklikt fiets en dat loopt lekker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten