Pagina's

zondag 14 februari 2010

Alles wat beweegt...

Reeds als klein jongentje was ik gefascineerd door alle mogelijke voortbewegingstuigen. Of het nu om een kinderwagen, een driewielfiets of een auto ging, ik bleef er maar naar kijken en vooral bekijken hoe het allemaal in elkaar stak.

Ondertussen ben ik de vijftig voorbij, maar het is nooit overgegaan. Bijna tien jaar had ik een website (www.mobilus.be) waarop ik allerlei berichten postte over de auto's, meestal oldtimers, waaraan ik sleutelde, of waar ik gewoon mee reed. Maar ook ligfietsen en boten passeerden de revue. Vliegtuigen... wel aan gedacht, en ik heb al mogen meevliegen en ballonvaren, maar dat lijkt me iets te 'hoog' gegrepen. Misschien komt dat nog.

Omdat een website veel werk vraagt en die tijd is er niet altijd, doe ik mezelf vandaag een Valentijnsgeschenk. Ik start de blog Mobilus. Mijn blog over al wat beweegt. Big boys toys. Schrik niet als hier zeer uiteenlopende zaken op landen. Welkom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten